Bir Duyuru

Posted On 29 / Mayıs / 2006

Filed under Güncel

Comments Dropped 5 responses

 “Şu dağı da size vereyim…”

TRT’nin Nihat Akkaraca ile geçenlerde yaptığı çekimlerle oluşturduğu program yayına giriyor.

Akkaraca 1 Haziran perşembe günü 12.10’da TRT1’de Bir İnsan Bir Hikaye programında. İzlenmeye değer olduğundan eminim! Ben kaçırmayacağım…

nihat_akkaracaEdit1: Yayını biraz önce izledim. (Fotoğraf yayın sırasında ekrandan alındığından biraz çarpık görünüyor. Kusurumuz affola…) Eski Datça, taşlı yollar, dalından toplanan bademler, ilaç derdindeki yaşlı köylü nineler, dağlar, denizler. Güzel Anadolu toprağı.
Nihat Bey Amerika davetini reddedişini anlatırken, “Bana binalar bir şey demiyor. Benim burada dağlarım var,” dedi. Alın size/bize bir ders daha…

5 Responses to “Bir Duyuru”

  1. nihat

    Teşekkürler Lyricintermezzo, sizin yazılarınızdan daha değerli olamaz bence hiçbirşey. Her fırsatta okuyorum. Ellerinize aklınıza sağlık.

  2. Anonymous

    çok üzgünüm izleyemedim.. iş yerinde olmamdan dolayı..ama biliyorum ki..herşey güzeldi..ilk fırsatta şebnemden cd yi alacağım
    sevgilerimle
    moon

  3. asliberry

    Sayenizde Nihat Bey’i ve blog’unu keşfettim. Çok teşekkürler.
    Sevgiler.

  4. nicomedian

    Öncelikle bu geç cevap için özür diliyorum.
    Nihat bey her zamanki gibi bütün inceliğinizle yazıyorsunuz. Söz konusu program bence gerçekten “sizin” olmuştu.

    Sevgili Moon,
    Ziyaretin için çok teşekkürler. Bir gün de dost meclislerinde buluşmak dileğiyle.
    Selam, sevgi.

  5. nicomedian

    Sevgili asliberry,

    Hoşgeldiniz, yine beklerim.

Bir Cevap Yazın

