Doğru, düzgün ve güzel Türkçe

Posted On 6 / Mart / 2007

Filed under Güncel, Türkçe dostları

Comments Dropped 2 responses

 

Şu sıralar birlikte kotarmaya çalıştığımız etkinliğin logosu bu gördüğünüz. Fikir ve önderlik Punto ağabeyle Berceste’ye ait. Onlara ve tüm emeği geçenlere bir kez de buradan ben teşekkür ederim.

Bu konudaki yazılara 15 günde bir katılımcılar sırayla sayfalarında yer verecekler. İlk yazı Punto’da. Dilimizin yanlış kullanımlarına ilişkin bu yazıda gerçekten doyurucu bilgi var. İkinci yazıyı büyük olasılıkla Fethiye yazacak. Üçüncüyü ise bendeniz. İki haftada bir yeni yazılarda buluşmak üzere ve katılımın yoğun olması dileğiyle…

Doğru yazalım.

Doğru konuşalım.

Dilimizi koruyalım.

2 Responses to “Doğru, düzgün ve güzel Türkçe”

  1. tijen

    Bağlantı için teşekkürler sevgili Şefika. Umuyorum ki güzel bir proje olacak. Kendi adıma heyecan duyuyorum.

  2. nicomedian

    Tijen hoşgeldin. Çok sevindim, bağlantıyı fark ettin demek.
    Beni de heyecanlandıran bir proje bu. Çünkü kendime epeyce dert ettiğim bir mesele ele alınıyor. Katılımın günden güne artışı ne güzel…

Bir Cevap Yazın

