Erenköy Kız Lisesi’nde eski günler…

Posted On 16 / Mart / 2007

Filed under Erenköy Kız Lisesi

Comments Dropped 94 responses

 

Bugün eski fotoğraflara bakarken elime bunlar geçti. Bu yukardaki resim Erenköy Kız Lisesi’nde bir kış günü çekilmiş. 1970’li yılların sonuna doğru… Bol kar yağmış… Teneffüste bahçeye çıkılmış. Neşeli bir kartopu savaşı yaşanmış. Ardından bu neşeli kış gününün anısına resim çekilmiş. Resimde kimler yok ki? O günün neşeli gençlerinden biri bugünün piyanist Mehru Berumend Ensari’si. Çocuk doktoru Elmas Özkan önde sağdan ikinci. Bankacı Feyhan Özçetin önde ortada. Lale uzaktan bakıyor. Şimdi bir kolejin dil bölüm başkanı olan Nazan ayakta. Matematik öğretmeni Nermin ve yakın arkadaşım Mine Sayın da oradalar… Nereden nereye…

 

Karlar erimiş; İstanbul’a bahar gelmiş. Bahçe şahane. Güller açmış, ağaçlar yapraklarla donanmış. Öyle olunca dersleri sermişiz. Hepimiz ‘beni bu güzel havalar mahvetti’ modundayız. Arka sırada Mehru’nun ‘çetesi’! Ön sırada üç silahşörler: Ben, Feyhan ve Mine Sayın. Bir de bugünün Prof.u Lerzan Yılmaz.

 

Bu resimde ise sevgili öğretmenimiz Nahit Güçlü ile birlikteyiz. Mantık derslerimize gelirdi. Okulun felsefe grubu öğretmeniydi. Çok sağlam bir kitaplığı ve kültürü vardı. Beni ütopyalarla ve çok etkilendiğim Campanella’nın Güneş Ülkesi kitabıyla tanıştıran kişi. Bu resimde ayrıca geleceğin profesör adayı bir başka arkadaşımız var: Prof. Dr. Berin Çetinarslan. Benim bildiğim en az üç prof. dr var bu şanlı fen C sınıfında :)) Ne doktor sıkıntımız var ne avukat! Resimdekilerden iki kişi hariç hepsi yatılı. Eski yatakhane güzel sanatlar lisesi yapılıncaya kadar okulumuz yatılıydı…

Benim siyah beyaz lise anılarımdan bir bölümü böyle işte. İster siyah beyaz olsun isterse renkli anılar değerli; anılar paylaşıldıkça güzel. Böyle düşündüğüm için paylaşmak istedim…

Sevgilerimle.

Not: 2007 mezunlar gününden anılar şurada.

94 Responses to “Erenköy Kız Lisesi’nde eski günler…”

  1. Erdil

    Ruhumuzun renkleri o siyah beyaz anilarin bir parcasi degilmidir !.

  2. nicomedian

    Siyah beyazdan renkliye anılar birikmeye devam ediyor. İnsanlar yaşadıkça…

  3. özlem

    tugba ben seni buldum

  4. Elif

    Annem Istanbul Kiz Lisesi mezunu. (60’larin sonuna dogru) Hala yakin oldugu arkadaslari var. Onlar da doktor, avukat, … Ogretmenlerinin adlarini hatirliyorlar. Ben ozel bir liseden mezunum. ( 80’lerin sonuna dogru) Hicbir arkadasimla gorusmuyorum. Duyduklarimin hicbiri universiteye girememis. Onlarin meslekleri ticaret, … Ogretmenlerimin degil adlarini, simalarini bile zar zor hatirliyorum.

    Bizim nesille ilgili tatsiz seyler soylemeden once, anneme derdim ki, bizim nesli sizin yasinizdaki ogretmenler yetistirdi, ne haber? Birseyler olmus o arada.

    http://www.elifsavas.com/blog

  5. nicomedian

    Sevgili Elif,
    Hoşgeldiniz.
    Ben de görüşlerinize katılıyorum. Nedenine gelince: 80’ler bu ülkede bir milattı. O günleri ve öncesini yaşayanlar neler olduğunu biliyor. Anneniz size bunu da anlatır bence. Üç ayda dört yıllık öğretmen okullarını (eğitim Enstitüsüydü onların adı) bitirenler mi dersiniz, kitapların zararlı olduğu söylenip yığın yığın yakılması mı, eğitim sisteminin yaz boz tahtasına dönmesi mi, ekonominin yamalı bohça olması mı, hangisini sayayım.

    Sevgilerimle.

  6. bahar

    erenköy kız liseli olmak bir ayrıcalıktır

    • özge

      bencede ayrıcalıktır

      • fikret

        bence ayrıcalık değil nedeni “de” yi ayrı yazmak gerektiğini öğretememiş bir LİSE..

      • nicomedian

        Fikret Bey(?),
        Gereksiz bir genelleme olmuş sizinki… Ne gariptir ki, yazdığınız tek satırda bir, iki, üç, dört yazım hatası görüyorum üstelik. Soru edatlarını, bağlaçları vb. ayrı yazmayanlar var yukarıda yorum bırakanlar arasında elbet, ama kurunun yanında yaşı da yakmayabilir, kendimizden pay biçip biraz daha iyimser olabiliriz 🙂
        Selamlar.

      • özlem

        bu aşağıdaki şahıs sinir bozucu ama burası bayanlara açık bir forum karışmış sanırım yoksa…

      • özlem

        yazım şu fikrete arkadaşlar,yalnış olmasın ooofff ya sıktı…

  7. Erenköy Kız Lisesi'nde mezunlar günü « Nicomedian-Şefika

    […] Küçük bir not: Bu da Erenköy Kız Lisesi’nde Eski Günler başlıklı yazımın linki. […]

    • özlem

      süper ellerine sağlık 93 mezunuyum…
      sevgiler…

  8. burcu

    bende erenkoy kız lısesınde okuyorum suan ve okulumu cok sevıorum ogretmenlerı cok anlayıslı erenkoy kız lıselı olmak bı ayrıcalık bence ıstanbulun en gusel okulu ve artık resmı sıtesı var okullumuzun

  9. dilek

    selamlar… ben erenköy kız lisesını 2003 yılında bıtırdım.eğer hala okuyan varsa,kıymetını bılsın..bıtırmemeye baksın:)

  10. nicomedian

    Sevgili EKL mezunları,
    Okulumuzun bu yılki mezunlar günü her zaman olduğu gibi Nisan ayının son Pazar günü. Görüşmek dileğiyle.
    Selamlar, sevgiler.

  11. Umran Greenaway (Mehdioglu)

    EKL’nin yatili bolumunun kaldirilmasina cok uzuldum. Benim anlayisima gore, yatili bolumunun kaldirilmasi, benim gibi Turkiye’nin uzak koselerinden gelen, zeki ve egitime acik genclerin gercek egitim haklarinin ellerinden alinmasidir.

    Uzun suredir Ingiltere’de yasiyorum ve Ingilizce ogretmeniyim. Beni hatirlayan veya tanimayan EKL’lilerle yazismak isterdim.
    Umran

    • sergül

      ümran beni hatirliya bileckmisin ben kadriye ve sürayya ile birlikte gezerdik yatili okudugmuz senelerde arkadaslarim sirasiyla hatirliya bildiklerim nevin abla,sibel zeynep aydin,görmeyen arkadaslarim hikmet,sürayya,sule,ayselve saclari kaslari sarisin olan bir kiz vardi bende o senelere ait cok resim var beni bilebildinmi ,,,,,,,slm segül.k

    • aylin erkeçoğlu(pamucak)

      sevgili ümran 1983 6 ed g mezunuyum. <sanırım aynı sınıfta okuduk Ben lizet ve didemle birlikte en ön sırada otururdum.
      seninle ve benim dönemimdeki arkadaşlarla göruşmeyi çok isterim yazarsanız sevinirim.
      aylin

  12. özlem

    ben sizin okula gelmek istiyorum beyendim
    acaba arkadaş durumu nasıl anadoludan gelicem ders düzeyi nasıl
    öğretmenler nasıl
    nasıl okul
    çok meral ediyorum
    beyendim orayı gerçekten müdürler öğretmenler sizle okuyacağım arkadaşlar nasıl merak ediyorum nolur yardımcı olun by

    disk anadolu tekstil meslek lisesi öğrencisi

  13. ZUHAL

    Bu resimler Sait amca tarafındanmı çekildi?

  14. nicomedian

    Ümran Hanım hoşgeldiniz. Yatılı konusundaki görüşlerinize katılmamak mümkün değil. Yine yazın lütfen.

    Sevgili Zuhal, Sait amca kim? Resimleri kimin çektiğini anımsamıyorum doğrusu ama bu resimler benim saklayabildiklerimden bazıları.

    Bu arada mezunlar gününün saatini soran arkadaşlar için bir duyuru var ana sayfada. Ancak ben burada da mezunlar gününün saat 12’de başlayacağını duyurmak istiyorum.
    Sevgilerimle.

    Şefika

  15. fatma büyükmutlu

    SLM ERENKÖYKIZ LİSELİLERE BEN 1984 MEZUNLARINDAN 6-EDEBİYAT G DEN MEZUNUM!BENİM TANIDIKLARIM BU SİTEDEN YA DA E-POSTAM’DAN BANA ULAŞINLAR….

  16. Handan ASLAN GÜNDÜZ

    Yazdıklarınız ve resimleriniz ile duydu dolu bir yolculuk yaptım.Ben de aynı dönem mezunuyum ve ilk sene hariç mezunlar gününe katılamadım.Orada olmak ne muhteşem bir duygudur ! Umarım seneye buluşma fırsatım olur.Ben 6 Ed G sınıfındaydım.Simalarınız öyle tanıdıkki, insan ailesinden birilerini görmüş gibi oluyor.Buradan ben de görüşemediğim diğer arkadaşlara seslenmek istiyorum; Bizi biz yapan okulumuza ve geçmişimizi oluşturduğumuz birbirimize sahip çıkalım.
    Sevgiler.

  17. fatma büyükmutlu

    Sevgili HANDAN ASLAN GUNDUZ mezuniyet yılını yazmamıssın .Zannedersem aynı sınıfı paylastık Burada tanıdıgım arkadaslarımın yazılarını okumak ,uzun yıllardan sonra insanı cok duygulandırıyor.Uzun yılar İstanbuldan ayrı oldugum için sınıf arkadaslarımla iletişim kuramıyorum .Buradan nıcomedyana sonsuz teşekkurler.Butun EKL lere selam.

  18. Handan ASLAN GÜNDÜZ

    Sevgili Fatma BÜYÜKMUTLU, isim tanıdık ancak soyadını anımsıyamadım.Ben 1980-81 mezunuyum.İkinci mailimde belirtmiştim, sanırım ona bakmadın. Aynı yıllarda okulda olduğumuza ve de 6 güzel yılın bir çok günü karşılaşmış olduğumuza eminim.Bir yıl aramızda fark olmuş olması gibi bir olasılık bence hiç önemli değil, biz EKL ekolünün birer üyesi ve temsilcisiyiz.Sizlerle buluşmaktan çok mutluyum.Seneye mezunlar günü muhteşem olacak!Tüm ulaşabildiklerimi bu birlikteliğe katacağım.Benim ablam da EKL ekollü ve onun arkadaşlarıyla da görüşüyorum.Fatma’cığım tekrar yazışalım, ortak pekçok şey bulacağımızdan eminim.
    Burada yazan tüm dostlara sevgiler.

  19. Filiz Doğru Canbaz

    Merhaba, ben de 1985-86 öğretim yılında 6 Ed F sınıfından mezun oldum. İlk senelerde bir heves gittiğim toplantılara hersene bu yıl mutlaka gideceğim deyip, unutuyorum. Yaşlanıyorum galiba:) İnşallah unutmazsam gelecek sene mutlaka geleceğim. Sizinle orada görüşmek dileğiyle….

    EKL’li olmak bir ayrıcalıktır. Kıymetini bilin…

  20. Seriye SALMANLI RABBANİ

    AHHHHH EKL….. YÜREĞİMİN EN GÜZEL KÖŞESİNDESİN TÜM ARKADAŞLARIM DA İÇİNDE. NEDEN YATILI BÖLÜMÜN KALDIRILMIŞ ÇOK ÜZÜLDÜM.
    SELAM OLSUN 1983 MEZUNLARINA VE DİĞER ARKADAŞLARA……..
    YILLAR SONRA EKL’LİLERİN SESİNİ DUYMAK BÜYÜK BİR HEYACAN SEVGİLİ ARKADAŞLAR……….. ÜMRAN MEHTİOĞLU!!! ah ah eski günler yaşımız ilerliyor diye midir nedir ağlayacağım BİRKAÇ ARKADAŞLA HABERLAŞEBİLİYORDUM ANCAK MAZİDE KALAN DİĞER ARKADAŞLARIN ADINI DUYMAK BENİ O GÜNLERE GÖTÜRDÜ. ANKARA’DA YAŞIYORUM LÜTFEN EN AZINDAN YAKINDAKİLERLE OLSUN GÖRÜŞMEK İSTERİM.
    HERKESE KUCAK DOLUSU SEVGİLER……..

    • Canan ALBAYRAK ER

      Seriye Merhaba,
      Umarım beni hatırlarsın. Seninle Lise son sınıfta 1 yıl beraber okuduk. Bende iz bırakan arkadaşlarımdan birisin. Maalesef birbirimizden koptuk. Umarım bu vesileyle tekrar görüşürüz.
      Bu arada evlendiğini de öğrendim. Tebrik ediyor, ömür boyu mutluluklar diliyorum. Umarım bu mesaj sana ulaşır.
      Görüşmek üzere

  21. Nilgün Pekel (UZUN)

    merhaba şefika,

    fotoğraflar ve EKL ile ilgili yazılar çok mutluluk ve heyecan verici. Yıllardan beri bu kadar çok meslek kadını yetiştirmiş okulumuzun sanal ortamda bir iletişim alanının olması gerçekten üzücü. 2 yıl önce katıldığımız mezunlar gününde bazı arkadaşlar EKL’nin web sayfasının oluşturulması için bir çalışma başlatmışlardı. Sevgili matematik öğretmenimiz Asiye Ak herzaman olduğu gibi coşku ile mezunlar gününe katılanların adres bilgilerini toplamaya çalışıyordu. Ama korkarımki bu konuda fazla bir ilerleme kaydedilemedi.

    Yazılarını görünce çok heyecanlandım ve belki bu alan EKL mezunlarının buluşması için güzel bir ortam olur diye düşünüyorum.

    Sanırım seninle – sen diyecek kadar yakın hissettim – aynı dönem mezunuyuz ve fotoğraflardan Nahit Güçlü’nün yanındaki kişinin sen olduğunu tahmin ediyorum. Fotoğrafta ayrıca Nermin Kor ve Kezban Koyugöz’ü görünce çok duygulandım. 1975-1976 6 Fen C olabilir mi ?
    Ayrıca o güzelim karlı günde çekilen fotoğrafta Dilber ,Feyhan ve Kezban’ı görüyorum.

    Hatırladığım kadarıyla sende yatılı okudun ancak yatakhaneni hatırlıyamadım.

    Bu güzel iletişim ortamını oluşturduğun için sana gönülden teşekkür ederim.
    nilgün uzun 1970-1976 (1/A-6 Fen A)

  22. nicomedian

    Hoşgeldin Nilgün,
    Evet o benim. Ben de bir Nilgün hatılıyorum yatılı ve etüdde arka sırada otururdu. Ne yazık ki soyadı uçmuş hafızamdan.
    Nermin Kor üç yıl önceki buluşmaya gelmişti. Ben de yıllar sonra orada karşılaştım kendisiyle. Bilmem sen görüştün mü hiç? Eskinin aynısı. Yıllar hiç mi hiç yaşlandırmamış o ince zarif Nermin’i. Tabii Feyhan da öyle. Hiç değişmeyenlerden biri de Lale. Dilber ve Kezban’ı ise hiç görmedim. Benden havadisler böyle işte:-)
    Yatakhanemi ne yazık ki ben de hatırlamıyorum (galiba Turgut beyin evine doğru olanlardan biriydi) ama 6 Fen C’yim evet.
    Lütfen yine yaz ve biraz da kendinden söz et.

    Sevgilerimle.

  23. Nilgün Pekel (UZUN)

    Merhaba Şefika,

    Tekrar o güzel günlere götürdün beni. Yatakhane numaram 3 . Yani Leman Abla’nın merdiveni çıktığında ulaştığı ilk yatakhane. Etüdde arkada oturduğum doğru. Yanımda yine bizim sınıftan Nalan otururdu.

    Ben Feyhan ile yıllar sonra karşılaşmıştım. Elmas’ı zaman zaman görüyorum
    -çocuğumun doktoru-

    Aramızda en şanslı grup doktor olan arkadaşlarımız. Birçoğumuz farklı eğitimler alıp aldığımız eğitimle çok da bağdaşmayan işler yaptığımız için mezuniyetten sonra dağıldık. Ancak doktorlar hep ayni camianın içinde olduklarından birbirlerinden haber alabiliyorlarmış.

    Sitenin temel amacının bu olmadığını biliyorum ama bu siteyi birazda EKL’lilerin buluşma noktası haline getirebilirsen çok sevinirim.
    Yazıların çok hoş,kalemin kuvvetli,seni kutluyorum.

    Bu arada , bir önceki mezunlar gününde öğretmenlerimiz İsmail&İsmail ile karşılaşmıştık. Özellikle sevgili Türkçe-Edebiyat öğretmenimiz İsmail Beyin dinamizmi çok sevindiriciydi.

    Geçen sene bizim dönem arkadaşları (farklı sınıflardan) yaklaşık 10 kişi toplanmayı başarabilmiştik. Umarım bu sene tekrarlayabiliriz. Mutlaka sana da bilgi veririm.
    Sevgilerimle
    Nilgün Uzun

  24. nicomedian

    Sevgili Nilgün,
    Hemen cevap yazdığına çok sevindim. Sanırım İstanbul’da yaşıyorsun. Lütfen gelecek yıl önceden haberleşelim ve büyük bir güruh halinde bahçeyi dolduralım.
    Bir de sizin sınıfta ve etüdde o arka sırada Berrin Benal mı vardı?
    Yazılarımla ilgili hoş sözlerin için teşekkür ederim. Belki de EKL yazılarını, eğer kimse lise için bir sayfa yapmıyorsa hala, ayrı bir adreste toplasam daha iyi olacak…
    Bana Elmas Özkan’la iletişim kurmamda yardımcı olursan (telefonu vs.) çok sevinirim.
    Sevgi ve selamlar.

  25. Gülsüm Uzun(Çakmak)

    Ben 1973-74 yılı 6/Fen/C mezunlarındanım.Sevgili arkadaşımızın sitesini görünce çok sevindim.İstanbul’dan uzakta olduğum için hiçbir arkadaşımla iletişimim yok.Ayrıca mezunlar gününe de gelemedim.Bu sitede de tanıdığım isimlere rastlayamadım.Ama Leman abla,10 numaradaki yatakhane anılarım,evimize gidemediğimiz için yapılan yılbaşı eğlenceleri …..hepsini çok iyi anımsıyorum.
    Burada tanıdığım kişilere de rastlarsam çok sevineceğim.Yolu EKL’den geçen herkese sevgi ve selamlar….

    • ulviye verimli

      Gülsüm canım 10 numara yatakhane nasıl unutulur.10 10 10 bir numara…barika cemile rahmetli aysel nermin ruhiye sevil 100 yıl pilav gününe geliyorum inşallah gelirsiniz görüşürüz ulviye

  26. Saltanat SEN

    1978-79 yili 6 Edebiyat ve Fen siniflari mezunlarina sesleniyorum.
    Daha oncede bu sayfada ileti yollamistim. Turkan Aymakoglu ve Leman Kurdoglu donemleri benim icin cok onemliydi. Sizlerin bahsettiginiz bir cok ani bende hatirliyorum. Ancak cok uzun zamandir UmTurkiye’den uzak olmam nedeniyle hic kimse ile iletisim kuramadim. Simdi ise teknolojinin getirilerinden yararlanarak ulasamadigim dostlarima yeniden ulasmak istiyorum. Umarim ki bana bir yanit ulasir.
    Sizlerden okula ait web sayfasi olup olmadigini veya enazindan bir mail adresi varsa yazmanizi istiyorum. Okul yilligina olasmak en buyuk dilegim. Olan arkadaslardan kopya sansim olabilirmi? herturlu masraflari karsilamak uzere.
    Yasantimin en guzel 6 yilini yatili olarak orada gecirdim. Bir cok anim var ve bunlarin hicbirini unutmam mumkun degil. Suan okula kayitli olan tum ogrencilere cok sansli olduklarini soylemeden edemiyecegim boyle mukemmel bir okulda okuduklari icin tum ogrencilere basarilar dilerim.
    en kisa surede bir yanit alma dilegiyle…

    • Figen Ayata

      Tüm EKL mezunlarına selamlar…1972-1979 yılları arasında yatılı olarak okuyan 6.Ed.A Sınıfından FİGEN AYATA olarak sesleniyorum.Arkadaşlarımı merak ediyorum.Beni Kimya öğretmenimiz Sayın NAİRE YALÇIN a olan sevgimle hatırlayabilirsiniz bir de 19 Nolu yatakhane ile…Acı tatlı yıllar geçirdik…Hala EKL bahçesinden toplayıp kuruttuğum papatyalar duruyor.Anılar silinmiyor.Sinema sanatçısı Ediz Hun okulu ziyarete geldiği gün ezilme tehlikesi atlatmış gözlüğümü kaybetmiştim.Geceleri Nilgün Tecimer,Mehtap Gümüşay ve ben kakao pişirip içerdik.Leman Abla vardı.Yatakhanelerde azardık,sigara içerdik bigün yakalandık hafta sonu eve çıkmama cezası almıştık.Hey gidi günler hey…Beni okuyan herkese sevgiler………….

    • Makbule kilic

      Merhaba saltanat, ben makbule umarim hatirlarsin. 14 numarali yatakhaneden, ayni memleketten olmamiz sanirim hatirlamana yardimci olur. Ben hollanda’da yasiyorum. Kontagimiz olursa memnun olurum.

      • Cano Sen (Saltanat Sen)

        Makbulecigim ben saltanat.Face book sayfan varsa lutfen beni ekle.Aylardir sana ulasmaya calisiyorum.Sevgiler

  27. HACER YEŞİLBAŞ

    Sevgili Saltanat Şen
    Sizi çok iyi hatırlıyorum .Siz son sınıftaydınız bende birinci sınıftaydım .Benim kaldığım yatakhanenin başkanı sizdiniz.Orda Meral Erdoğan Yaşar,Sibel ve ben Hacer Yeşilbaş vardı diğerlerini hatırlayamıyorum.Birde sizin arkadaşınız vardı onunla aynı sınıftaydınız.Yatağınız cam kenarındaydı .Hiç aklıma gelmezdi sizinle yazışabileceğim.

  28. nur akyol

    Saltanat merhaba….
    tabii 16 nolu yatakhanedeki Saltanat isen…….
    aradan o kadar uzun yıllar geçti ki soyadını anımsayamadım……

    yeşil-beyaz dersem beni hatırlar mısın????

    en kısa zamanda veda yazılarınızı bulup oradan ip uçları çıkarmaya başlayacağım…..
    sevgiler…..

  29. nuran alaylıoğlu(yılmaz)

    84-85 mezunlarından biri olarak okulumu daha doğrusu mezun olduğum çok güzel anılarımın geçtiği okulumu hala büyük bir sevgiyle anıyorum . 84-85 mezunu 6 ed-B sınıfı arkadaşlarıma selamlar. 6 ED – B
    2597
    NURAN ALAYLIOĞLU

  30. sedef

    ben iyi öğrenimgöreceğim bi liseye yazılmak istiyorum biri bana ekl hakıında bilgi verebilirmi lütfen yani iyi bir lisemi disiplini nasıl

  31. burcu

    sedefcim ben suan ekl de okuyorum istersen sana bılgı verebılırım her turlu burcu_1452@hotmail.com eklersın konusuruz cnmm..

  32. selda

    Arkadaşlar merhaba bana ekl nin adresini verebilir misiniz ? Şimdiden herkese teşekkür ederim.

  33. Melahat Arat

    şefika hn resimler harika aynı karelerde benimde resimlerim var renkli 99 yıllarına ait çok duygulandım inanın…teşekkürler

  34. revnak unal sener

    selamlar bende 1976 EKL edebiyat mezunuyum,karlı fotografta ve digerlerinde arkadaslarimi görünce sevindim.Beni anımsayan sınıf arkadaşlarımdan mail bekliyorum

  35. AYLİN CİN

    Sayfanın üst kısmında karlı bir günde Erenköy Kız Liseli genç kızların fotoğrafını gördüğümde kendi yıllığımda dönem arkadaşlarımla çekilen bir fotoğrafımızmış hissine kapıldım.Daha dikkatle baktığımda 70 ‘ li yılların sonunda çekilmiş.Ben 1979 doğumluyum ve 1994_1995 EKL mezunuyum.EKL nin bize yaşattığı mutluluk ve çoşkuyu her dönemde aynı görmek ne güzel… İyiki varsın ERENKÖY KIZ LİSESİ.

    MAİL ADRESİM:ay.lin.79@hotmail.com

  36. Füsun Köksal

    Sevgili arkadaşım Figen Kalabalık,

    Bu siteden haberin var mı bilmiyorum ama, çok güzel bir site, güzel bir iş başarmışlar, ellerine sağlık arkadaşların. Eğer mailimi görürsen mail adresini yazabilir misin lütfen…
    cemartster@gmail.com

    Tüm Erenköylülere sevgiler

  37. Döndü

    Merhaba ,
    yazılarınızı dikkatle okudum. Okulun web sayfası
    yok mu ? okulu yakından görmek istiyorum. Bir kızım var oraya kaydettirebilir iyim ? ne öneririsiniz ? tel. bilgilerine ulaşamıyorum. tşk.

  38. Zuhal Kulaç

    Sevgili Arkadaşlar 70′ yıllarda okulumuza her gün Kadıköy’den stüdyo Serengil’den fotoğrafcı gelirdi.Okulun yan bahçesindeki ağaçlardan birinde camekanı vardı çektiği resimleri küçük halde numaralı oraya asardı. İstedinizi seçer numrasına göre spariş verirsiniz. İşte bu fotoğrafçı amcanın adıda Sait Amca idi.

  39. Zuhal Kulaç

    Kadıköy Belediyesi’nin okulumuzun bahçe duvarlarını yaptırması bizleri çok memnun etmişti.Şimdide boya badana işlerini üstlenmişler. Sayın Selami Öztürk’e okullara gösterdiği duyarlılıktan dolayı teşekkür ederiz.

  40. mine

    burası yatılı bir lise deil mii?

  41. zeliha

    ağlamak istiyorum. bendende selam olsun 83 mezunlarına.hepinizi özlemle kucaklıyorum

  42. Umran Greenaway

    Herkese merhabalar, Seriye eger bana yazmak istersen: umran.greenaway@virgin.net Benim en buyuk hayallerimden birtanesi,kizimin EKL kadar guzel ve aydin bir okulda ogrenim gorup, mutlu anilarla yasamina devam etmesi. Simdilik hoscakalin.
    Umran

  43. sebahat yavaş

    selam arkadaşlar 1983 yılı mezunuyum(yatılı).
    bu siteye okulumla ilgili bilgi ararken rastladım .o kadar sevindimki anlatamam .hele arkadaşların isimlerine görünce heyecanlandım birden okul yıları gözümün önüne geldi.
    beni tanıyan arkadaşların bana yazmalarını istiyorum .şimdiden hepinizi öpüyorum .hoşçakalın ….

  44. Armagan Toklu Middlemast

    Sevgili Arkadaslar,

    Ben de, Edebiyat B 1979 1980 yili Erenkoy kizlisesinden mezun olmanin gururunu tasiyorum.
    Londrra da yasiyorum.

    Yatakhane binasinin kapatildigini bilmiyordum. Cok uzuldum.

    Erenkoy kiz lisesinden arkasalarimla yazismak , vatan hasretimi bir az olsun giderir.
    Hepinizi sevgiyle kucaklar, basarilarinizin devamini dilerim.
    Armagan Toklu Middlemast
    armaganbar@hotmail.com

  45. saltanat sen

    Sevgili Hacer Yesilbas seni hatirladim,Meral ve Sibeli de.O yillari hic unutamadimki.Hunuz bir cok arkadaslara ulasamadim.Mezunlar gunune katiliyormusun,bende istiyorumGormeyi cok iusterim.

  46. ANZELIHA SEYMEN

    1984 yili mezunuyum iki yil once sinif arkadasim ve su anki is arkadasim nilay ile okulu ziyaret ettigimizde icim bir garip oldu..yatili kisminin kaldirildigini duymustum ama gidip gorunce iyice huzun basti….yatilida iken pazartesi aksamlari verilen kahvaltiyi zengin olmasa da verdigi tadi hic birsey degismem…zubeyde erdem hatirliyormusun arkadasim…

  47. Nezihe Ayas Azcan

    1977-1978 6fenB mezunları 2008 mezunlar gününde bulusalim
    Nezihe Ayas Azcan

  48. semanur yıldız

    ben hala öğrenciyim =))

  49. derya(kayış)fidan

    83-84 6 ed b mezunuyum.yatılı okudun nuran yılmaz seni hatırlıyorum. okula hiç gidemedim. görev nedeniyle diyarbakırda bulunuyorum. sınftan arkadaşlarla görüşmek isterim.sizleri hiç unutmadım hayatımın engüzel 6 yılını orada geçirdim.sizleri öpüyorum

  50. EMİNE EROĞLU DEMİREL

    SELAM…1992 MEZUNUYUM..YAZILARI DİKKATLE OKUDUM…YATILI OKUDUM..BENİ TANIYAN ARKADAŞLARIMLA GÖRÜŞMEK İSTERİM…SINIFIM 6 MAT F İDİ..SEVGİLİ HÜSNA HOŞCAN HOCAMA SEVGİLER TÜM ARKADAŞLARIMA…MEZUN OLDUKTAN SONRA HİÇ KİMSEYLE İRTİBATIM YOK..

  51. Nihan Atayolu Tever

    Merhaba arkadaşlar…Bende erenköy kız lisesi 1984,6 edebiyat C mezunlarındanım.Nette tesadüf dolaşırken siteyi buldum ve çok heyecanlandım….Geçmişimle bir anda karşılaşmak beni o kadar çok duygulandırdı ki gözlerimden yaşlar boşaldı.Gerçekten harika yıllardı.O çatı altında çok güzel anılar paylaştık.Üzerinden 24 yıl geçti,hala bir kaç arkadaşımla sürekli görüşüyorum.Hepinizi çok seviyorum.Bana ulaşmak isteyenlere mailimi yazdım…Hoşçakalın….

    • Hurrem Ugur

      sevgili muge
      6 fen b den 1978-1979 ogretim yilinda mezun oldum. Seni bir turlu hatirlayamiyorum. Sinif baskanimizin Sevilay oldugunu hatirliyorum ama senin isminde hic yabanci gelmiyor. Siniftaki diger isimleri sayayim ortak tanidik varsa ayni siniftaydik demektir. Tulin Eroglu, Yildiz Dirik, Serap, Gulden, Alev, Nurten Cakir, Hulya Gedik, Hayriye Poyraz, Nilgun. Benim adimda Hurrem Ugur. Bana yazarsan cok sevinirim. yilmazh@oneonta.edu

      • müge algan eker

        merhaba hürrem ben seni sınıfın en ön sıralarında kapıdan tarafta oturan saçlarını 2 kalın örgü yapan sınıf arkadaşom olarak hatırlıyorum yanılmıyorum herhalde sevgiler

    • Özlem Mısırcı

      canım ben Özlem Dengey maili,ni göremiyorum en kısa zamanda görüşelim

  52. müge algan eker

    kızlarrrrrrrrr merhaba 78- 79 yılı mezunları 6 fen b kimler var ben 6 fen b nin sınıf başkanı 23 no lu yatakhane sakini ben de leman kurtoğlu türkan aymakoğlu dönemlerinde oradaydım tekrar buluşmak dileği ile ararmısınızzz

    • fatma karatepe

      Müge´cım merhaba 22-23 nolu yatakhanelerde beraberdik,hatırlar ve mesajıma yanıt verirsen çok sevinirim.

  53. Oya Şanlı

    6-Fen-C merhaba,

    Şimdilerd bir çok arkadaş görüşüyoruz. Ama uzakta olan arkadaşlarımıza da ulaşmak istiyoruz. Nermincim, matemetik hocası olduysan bir şekilde bilgisayardan bize ulaşırsın diye düşünüyorum.Biliyorsun, 40 kere söyleyince oluyor, ben de söylüyorum, Meloş’ a olanlar gibi olur inşallah.

    Sevgiler,

    Oya.

    • nicomedian

      Oya’cığım,
      Buraya şimdiye kadar pekçok arkadaş yorum bıraktı. Pekçok eski arkadaş birbirini buldu. Hepsini heyecanla sevinçle izledim. Şu yüzlerce yorum içinde hep bizim dönemden de birilerini aradı gözlerim. Sen galiba ilksin. Hoşgeldin…
      Şefika

  54. Oya Şanlı

    Şefikacım, hoşbuldum. Mümkün olsa tüm sınıfı biraraya getirebilsek. Ama olanksız gibi gözüküyor, çoğunun iletişim bilgileri yok. Olanların bazıları da kaçıyor :((

  55. NERMİN KOR

    Sevgili Oyacım,
    Hemen haberleşme adresini bekliyorum,
    volkansz@hacettepe.edu.tr bu oğlumun maili.
    ben mersinde yaşıyorum, cevabını hemen bekliyorum,
    adını görünce çok sevindim,
    0539 609 3626, bu numaradan bana ulaşabilirsin, çok özledim haberini bekliyorum

  56. Mihrican Yorulmaz

    Merhaba. Ben 6 Fen C’den 68 Mihrican. 69-75 yılları arasında EKL’deydim. Sitede yazılanları okuyunca anılar tekrar canlandı. Mehru’nun ablası Leyla Berumend, Nilsen Şen, Seçkin Bayar, Birsen Dodanlı, Ayşe Alpaslan, Tunca Cesur, Füsun Uzel,Yonca Gülgeç, Dilek Çekim, Handan Malkoç, Engin Öztürk vb. nerelerdesiniz? Değerli Öğretmenlerimi ve arkadaşlarımı görmek için Mezunlar günün iple çekiyorum. Böyle bir site hazırladığınız için sizi kutlarım. Emeğinize sağlık.

    • Birsen Dodanli

      20 Kasim 2009,
      Merhaba Mihriban,
      Tesadufen bu yazini interntte gordum. Siniftan pek kimseyle gorusme imkanim olmadi. Ayse Avustralya’da doktorluk yapiyor.
      Ben de uzun yillardir New York’da doktorluk yapiyorm. Istanbul’a gelirsek goruselim. Umarim alirsin bu e-mailimi.
      Sevgilr,
      Birsen

  57. sakine imir

    Sevgili Saltanat,Ben Sakine İmir seninle orta okuldan lise 1 e kadar beraber okuduk.bilmiyorum beni hatırladın mı?türkan aymakoğlunu,leman ablayı,elmoru,edibe koçu,asya akı…unutmak mümkün mü?Seninle çok güzel günlerim geçti.ortak arkadaşlarımız nermin gündoğdu,makbule kılıç,fisun hamşeoğlu,tavus yurtlu,melek özdemir.beni hatırladıysan lütfen yaz.(bu arada ikimizde karslıyız:))

    • Makbule kilic

      Merhaba sakine,
      Ben makbule kilic. Adimi unutmamis olman beni cok duygulandirdi. Ne gunlerdi o gunler, hersey ilk gununden itibaren aklimda. Nuri bile hafizamda kendine bir yer edinmis. Umarim kontagimiz olur ve o guzelim yillari yeniden konusuruz.

    • nicomedian

      Sakine, Saltanat sana cevap yazmak istedi ama yazamamış. Benden yardım istedi. Facebook’dan ulaşabilirsin. Veya bana email’ini yazarsan iletebilirim. Sevgiler
      Şefika

      • Makbule kilic

        Teşekkurler Şefika !!!
        Sizi hatirlamaya calişiyorum fakat bir turlu cikaramiyorum. Okulda iki şefika vardi, biri gunduzlu biri yatili. Siz yatilimiydiniz? Sitenize daha geniş bir yazi yazacagim. Bu benim adresim: hatiralarmk@gmail.com
        Sizi ilk takdir eden ben degilim, takdirler…

    • Makbule kilic

      Sevgili sakine, ben makbule. Bu siteye birkac kez yazdim ama yazilarim hala denetim icin bekliyormus. Sana E-mail adresimi yaziyorum umarim buda denetime takilmaz. Hatiralarmk@gmail.com

      • nicomedian

        Canım burada denetim filan yok. Ben varım. Benim de iyi günüm var kötü günüm var. Her zaman bu siteyle ilgilenemiyorum ne yazık ki…

  58. Filiz Doğru

    sizi çok özlemişim 😦

  59. huriye bayram

    merhaba ben 1988(yatılı) 6 fen-A mezunuyum

  60. özlem bekar

    slm kızlar bende 1993 (6.edb.d )mezunuyum ve her sene mezunlar gününe katılıyorum öğretmenlerimizi ve arkadaşlarımı görmekten de büyük keyif alıyorum.
    bu arada facebookta erenköy kız lisesi sayfasından tüm yılların mezunları bulunmakta bilginize kızlar…

  61. fatma karatepe

    ben 22ve 23 nolu yatakhanedeydım muge algan sema olcersebahat serın ayse serın kardeslerı seyda demırızı ve nur banu cıfcıyı hatırlıyor ve arıyorum kızlar gorusen varmı

    • müge algan eker

      fatmacım canımmmmm mesajını şimdi okudum haberleşelim mail adresim mugeker@yahoo.com.tr haberleşelim telefonum 0532 3417858

  62. imran akyol

    Selam kızlar ..ben de 71 mezunu yatılı EKL Öğrencisi idim..sonra kaybolduk.. şimdi hekimlik ile meşgulum.. 55 yaş civarı eski arkadaşlar.. nerelerdesiniz..öptüm herkesi..bir de okul ile ilgili konularda bilgilendirirseniz sevinirim.

  63. mehlika atay

    1978 6 edebiyat A mezunları facebookta aranıyor lutfen baglantıya gecin adım tam olarak mehlika atay yenigün kızımla birlikte bir fotografım var
    teşekkür ederim …

  64. yıldız

    Hürrem yıldız ben , sana yazcağım, nerdesin şimdi

  65. Oya Şanlı

    Sevgili 76 mezunları, özledim. Toplanalım yine..
    Sevgilerimle,
    Oya.

  66. ELİF GÜLSEN DENİZ (SEZGÜN)

    merhabalar 1989-1990 6 ED C(bendenizin okuduğu sınıf) mezunuyum.Okulumu çok seviyorum ve bazen yorumları okuyorum.tanımadığım isimleri okurken bile çok duygulanıyorum. nisan ayını hevesle bekliyorum.kızımı da getireceğim.elif gülsen deniz(sezgün)

  67. fatma basci

    Selam …..ben 76-77 donemi 6-ED-B mezunuyum..donem

    • Makbule kilic

      Merhaba şefika, ben makbule kilic. Benim e-mail adresimi sakine imir’e ulastirirsan cok memnun olurum. Hatiralarmk@gmail.com

      • nicomedian

        Nasıl ileteyim? Bende onun iletişim bilgileri olduğuna emin mısınız 🙂

Bir Cevap Yazın

