Ak parti değil AKP!

Posted On 15 / Temmuz / 2007

Filed under Güncel

Comments Dropped 7 responses

Gazi Mustafa Kemal Atatürk Meclis’te kara tahta başında ders veriyor…

Tayyip Erdoğan bir daha başbakan olmamalı; haksız mal edinme davası, Albayraklar, akıllı bilet ve İgdaş soruşturmaları sonuçlanmadan. Birçok nedenle, ama en çok bunlardan aklanmadığı, ak olmadığı için. Abdullah Gül cumhurbaşkanı olmamalı. Eşi türbanlı olduğu için değil. Omuzunda Saadet Partisi’nden getirdiği kayıp trilyon davasının vebalini taşıdığı için. Yani aklanmadığı için. AKP iktidar olmamalı. Pekçok nedenle. Ama en çok da; uluslararası sermayenin , ABD’nin neo liberal politikalarının temsilcisi olduğu için. Alın teriyle temiz para kazanan kimsesizlerin kimsesi olmadığı için.

Ben şimdi AKP değil AK bir parti ve temiz adaylar istiyorum.

7 Responses to “Ak parti değil AKP!”

  1. sanem

    23 Temmuz sabahı bu dönemin en aydınlık sabahı olsun, 23 Nisan’ı aratmasın. Çok endişeliyim, hele Türk Telekom da gidince, Ereğli ona keza. Bankalarda artık sıra, bir gün bakıcaz onlar da artık yok.

  2. nicomedian

    Sevgili Sanem ben aklı başında insanların tükenmediğine inanıyorum bu ülkede. Herhalde akıl baliğ insanlar da bir gün diğerleri kadar cesur olacak.

  3. Beyza

    Size katılıyorum …Herseyin güzel olmasını temenni ediyorum..Saatler geriye gitmesin…

  4. Hasan Bora

    Bağımsızlara oy vermeyi dusunuyorum ama ikircikliyim. AKP’nin yedek cantasi olacaklar mi? Kürt meselesi disinda toplumun diger sorunlarina ne kadar sahip cikacaklar?

    Cok zor bir karar…

    Meclise kaliteli bir muhalefeti tasiyacaklar mi, yoksa milliyetciligin damarini mi kabartacaklar?

    Yani sol gosterip sag mi vuracaklar?

    Of ki ne of…

    Herkese saygilarimla

  5. nicomedian

    Sevgili Beyza, hoşgeldiniz. Yine gelin.

    Hasan Bey,

    Haklısınız ama bir başka mesele daha var.
    Gönül ’71 öncesi TİP gibi etkili bir muhalefet olmalarını istiyor. Yine de o zaman TİP’in 15 milletvekili olduğunu unutmayalım. Sayı azalınca neler de neler olmuştu… Çetin Altan’a Süleyman Demirel’in milletvekilleri neler de neler yapmıştı. Tabii o zamanın Çetin Altan’ına.
    Bunları anımsayınca insanın biraz umudu kırılabiliyor doğrusu…

  6. nicomedian

    Yukardaki yorumumun yanlış anlaşılmaya açık olduğunu gördüğüm için ek bir açıklama yapayım: Söz ettiğim bağımsızlar DTP’nin bağımsız adayları değil ellbette. Burada Ufuk Uras ve Baskın Oran gibi bağımsızlardan söz ediyorum ben kendi adıma. Ötekiler ise önce milliyetçiliğin tanımını doğru yapsınlar.
    Konu açılmışken Baskın Oran’ın açıklamalarında ve şu ‘ezber bozan sözlük’te AKP’yi niçin eleştirmediğini çok merak ettiğimi de belirteyim. AKP’yi eleştirmeyen sol olur mu? Bu durumda korkarım Baskın Oran meclise girerse AKP’yi destekleyecek. Yani sol gösterip sağ vuracak.

  7. Hasan Bora

    Tabii ki ben de bağımsızlardan Ufuk ile Baskın’ı kastettim zaten… Yoksa şovenlerle bir alıp vereceğim olamaz…

Bir Cevap Yazın

