Radikal İki: Beyaz Yaramazlık

Posted On 6 / Eylül / 2007

Filed under Güncel

Comments Dropped 7 responses

“Radikal İki’nin ön sayfalarına konan yazarları fazla böbürlenmesinler. Radikal İki’nin stili asıl arka sayfalara doğru belirir. Solculuğu, devrimciliği snobe etmek o kadar da kolay olmadığı için, arka sayfalarda kitle kültürü ve hatta popüler kültür; şarkıcılar, filmler snobe edilir. O sayfalardan siyaset sayfalarına da, yazılarına da yansıması beklenir kibrin. Snobizmin. Umulur. Radikal İki snob bir imgedir. Bir kibir imgesidir. Mizanpajı da bu imgeye uygundur. Beyazı boldur. Agorafobisini böyle gizler. Steril duruşunu böyle sergiler. Radikal İki, holding bahçesindeki beyaz yaramazlıktır. Beyaz yaramazlığı sterilize edilmiş muhaliflerin.”
Ahmet Tulgar Birgün’de bugün Radikalİki’yi ele almış. http://www.birgun.net/bolum-73-yazar-136.html

7 Responses to “Radikal İki: Beyaz Yaramazlık”

  1. B5

    Sevgili Nicomedian,
    Seni okumak gercekten bir zevk, bu yorumsa enteresan bir gözlem :)..
    Bu arada -Velim olur musun- kampanyasi sonuclandirildi. Hicbir cocuk kalmadi…
    Destegin ve bilgilendirdigin icin tesekkurler..

  2. nicomedian

    Biliyor musun ben de senin yazdıklarını büyük bir tad alarak okuyorum.
    Venedik’e bir kez gitme şansım oldu ne yazık ki. Ancak Venedik ve İstanbul, daha önce de yazmıştım ya, benim de birbirine çok benzettiğim iki kent. Bu ortaklık duygusu beni heyecanlandırıyor.
    Ben bu aralar internetten babamın vefatı dolayısıyla uzak kaldım. Kampanyanın da takibini yapamadım. Bilgilendirmen için teşekkür ederim.
    Sevgilerimle.

  3. Erdil

    Babanizi kaybettiginizi yazmissiniz.Allah rahmet eylesin.Ben acilan bu arayi uzun bir tatil olarak yorumlamisdim.Ogulcugun sitesinden biraz takip ettim.Güzel yazilariniza hasret kaldik.
    Saygilar sevgilerle.

  4. nicomedian

    Erdil Bey,
    Böyle bir zamanda dost sesinizi duymak çok iyi geldi. Sağlık ve afiyet dileklerimle.

  5. asliberry

    Babanızın vefatına çok üzüldüm. Tüm ailenize sabır diliyorum.
    Sevgiler

  6. B5

    Basiniz sagolsun, ben de bilmiyordum…
    Kisa zamanda guzel yazilarinizi yeniden okumak dilegiyle,

  7. nicomedian

    Aslı ve B5,
    Acımı paylaştığınız için teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

