Taşınıyorum…

Posted On 9 / Ekim / 2007

Filed under Güncel

Comments Dropped 4 responses

WordPress’den blogger’a hicret ediyorum. Yeni yazılarım yeni adresimde olacak. Eskilerse şimdilik burada kalacak. Çoktan verilmiş bir karardı ama bu dönem (Temmuz’dan Ekim’e kadar) anne ve babamın sağlık sorunları nedeniyle hayatımın allak bullak olduğu fırtınalı bir dönem yaşadım; o yüzden bu kararımı açıklamaya ve uygulamaya bir türlü fırsat bulamadım.

Artık yavaş yavaş buralara dönebileceğimi umuyorum. Beklerim…

4 Responses to “Taşınıyorum…”

  1. saltanat sen

    Sefikagigim,dilerim anne ve babanizin sagliklari duzelmistir.Mukemmel calistin her sey icin tesekkurler.

  2. nicomedian

    Sevgili Saltanat,
    Asıl ben sizlere teşekkür ederim. Burayı sıcak mesajlarınızla ısıttınız. Umarım İstanbul’a geldiğinde görüşürüz. Herkesin eski arkadaşlarını bulduğunu gördükçe öyle mutlu oluyorum ki. Bu da bana yetiyor. 2007 benim için çok zor geçti. Herkese sağlıklı ve mutlu bir 2008 dilerim.

  3. Şükran Şahin Giray

    Gerçekten çok teşekkür ederim resimleri görünce hep kendimi buldum sanki ben de sizleri tanıyorum umarım görüşürüz

  4. Fethi Satıcı

    İlginize çok teşekkür ediyorum ve size en derin sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Halimden anladığınız içinde size ayrıca teşekkür ediyorum.Yakacık’lımısınız? Biraz kendinizden söz ederseniz mutlu olurum. tahsilli,kültürlü,sevecen,hoş görülü ve arkadaş canlısı bir insan olduğunuzu anlamakta gecikmedim. Konumuz yine Yakacık olacakmı? Yakacıkla ilgili güzel ve beğenileceğini tahmin ettiğim hatıraları anlatmak istiyorum. Ayrıca yakacık sevdalılarını zaman tüneli içinde gezintiye çıkarmayı düşünüyorum. Bizler tabiki birer yaşayan canlı tarihleriz bugün varız yarın yokuz. Yakacık’a dair anılar,geçmişler,oluşumlar ve yaşantılar tabiki eski Yakacık’ı merak edenler için önemlidir. Rahmetli annem Heybeliada’dan 1940 yılında Kartal’a gelin gelmiş.Yani ben bir yerde de adalı’da sayılırım. Adalarda hatırı sayılır ve seviler dostlarım var. Neyse bu sitenizi çok beğendim Doğum yerim Yakacık’tır 22 yaşına kadar Yakacık’ta oturdum. 1942-1965) Halen Kartal’da oturuyorum ve Yakacık’tan kopmuyorum. Her gün Yakacık’tayım. Size sözünü verdiğim bir kaç eski fotografı muhtemelen Ramazan Bayramı içinde size göndermek istiyorum.Çok ilginç bulacaksınız.Allah kısmet ederse 13 Eylül 2008 tarihinde Kıbrıs’a gidiyorum.Her halde 8-10 gün kalabilirim. Fırsat buldukça site izleyicilerine Yakacık ve Bölgesi ile ilgili nostaljik gerçek hikaayeler anlatmak istiyorum.Okuyunca çok şaşıracağınızı da tahmin ediyorum.konuları siz belirleyin,Yakacık ve Bölgesi için eskiye dayalı nasıl anlatımlar istiyorsanız sitemizde belirtin.Siz adadamı oturuyorsunuz? Selamlar.

Bir Cevap Yazın

