EKL mezunlarına yeni duyuru

Posted On 13 / Nisan / 2009

Filed under Erenköy Kız Lisesi

Comments Dropped one response

Merhaba,

26 Nisan’da okulumuzda (EKL) mezunlar günü töreni var. Tüm mezunlar davetlidir. Mezunlar derneğimize üye olmak isteyenler o gün kayıt yaptırabilirler. (İki foto ve varsa diploma fotokopisi gerekiyor.)

One Response to “EKL mezunlarına yeni duyuru”

  1. irem bozbay

    merhaba
    ben 1997 yılı mezunuyum.hala erenköyde oturuyorum ve okulumun önünden sıklıkla geçiyorum.hem köklü hemde iyi eğitim veren bir okuldu. şimdi sınava girsem o zaman aldığım eğitim bilgilerimle yine okul kazanacağımı bile düşünebilirim…şimdilerdeki eğitimi konusunda pek bir fikrim yok açıkçası ama bizim dönemimizle şimdiki liseli genç kızlar arasında kocaman bir fark olduğunu görüyor ve düşünüyorum:(okul sadece eğitim değil çünkü.bizler hem eğitim aldık hem terbiye aldık.bu ozamanlar sıkıcı gibi gözüksede hayatınızın ileri ve ciddi boyuttaki geniş safhalarında önemli oluyor.
    sevgiyle kalın…

Bir Cevap Yazın

