EKL 2010 Mezunlar Günü

Posted On 8 / Nisan / 2010

Filed under Erenköy Kız Lisesi, Güncel

Comments Dropped 4 responses

Erenköy Kız Lisesi’nin bu yılki mezunlar günü 25 Nisan Pazar okul bahçesinde… Buluşmak üzere…

4 Responses to “EKL 2010 Mezunlar Günü”

  1. Sevil Becan Talay

    Bu yılki mezunlar gününde 74/75 mezunları oldukça kalabalık bir grup olduk. Katılan herkese binlerce teşekkürler.
    Ayrıca resim çekenlerden göndermeleri de rica olunur.

    Önümüzdeki yıl okulun 100. yılı. Bunu mümkün olduğunca erken hazırlık yaparak kutlamak lazım.

    Haydi mezunlar herkes iş başına…

    • Ayse Kiper

      Ben 61 mezunuum ve 2011 mezunlar gunune katilmayi cok istiyorum.
      Ankara’da oturmam nedeni ile simdiye kadar hic katilamadim. Lutfen hazirliklardan haber almak isterim

  2. zuhal bedir

    merhabalar,hep eski mezunlar gününün tarihlerini gördüm. bu sene yani 2011 mezunlar günü için bir tarih göremedim. istanbul dışında oturduğum için erken öğrenmek istiyorum.100.yıl kutlamalarına benim gibi istanbul dışından gelmek isteyeceklerin bilgilendirilmesi için şimdiden yardım ederseniz sanırım çok iyi olur….teşekkürler…

    • nicomedian

      Zuhal Hanım, mezunlar günü her yıl nisan ayının son pazar günü yapılıyor. sevgiler…

Bir Cevap Yazın

